Ziņas

Ziņas

5. 06.2012

Mums ir jauna franšīzes vizītkartes lapa!

 

www.attirance-franchise.com/

 

 

 

 

25.04.2012

 

Dabīgās parfimērijas uzņēmums SIA "ATTIRANCE", izstādē "Ražots Baltijā 2012", iegūst balvu par labāko apkalpošanu no žurnāla "Kapitāls"!

Šī gada izstādē "Ražots Baltijā 2012" piedaījās uzņēmumi no visas Baltijas, kuru starpā bija arī uzņēmums no Latvijas- SIA "ATTIRANCE". Izstādes laikā varēja iepazīties ar produkciju, izbaudīt, apskatīt vai pat nogaršot to. Arī šī izstāde neizstika bez apbalvojumeim. Un tieši no žurnāla "Kapitāls", dabīgās parfimērijas uzņēmums SIA "ATTIRANCE", ieguva balvu par viss labāko apkalpošanu visā rīkotajā izstādē.

 

 

18.04.2012

Dabīgās kosmētikas uzņēmums  SIA "Attirance" piedalīsies izstādē Ražots Baltijā 2012

Izstādē: "Ražots Baltijā 2012", būs iespējams nobaudīt un iegādāties ražotāju produkciju no visas Baltijas. Dabīgās kosmētikas uzņēmums  SIA "Attirance" piedalīsies izstādē Ražots Baltijā 2012,  kurā piedāvās apmekētājiem iegādāties savu produkciju ar 20% atlaidi! Būs iespējams iepazīties ar SIA "Attirance" produkciju un to eksportu visā pasaulē kā arī biznesa un sadarbības iespējām Latvijā un ārvalstīs! 

Izstāde Ražots Baltijā 2012 šogad notiks 19.-22. aprīlī Rīgā, Skonto Hallē, E. Melngaiļa ielā 1a. Izstāde savus apmeklētājus gaidīs 19.-21. aprīlī no desmitiem rītā līdz septiņiem vakarā, savukārt 22. aprīlī no desmitiem rītā līdz sešiem vakarā.

 

12.03.2012

Tikko atgriezāmies no izstādes-"Franchise Show" 2012, 6-8 martā, Tokijā,Japānā! Tas bija lieliski būt tur un satikt jaunus draugus! Paldies jums visiem par atbalstu!
Tagad gatavojamies nākamajai izstādei-"Natural & Organic" No1-2 aprīlim 2012Londona, Lielbritānijā! Ceru redzēt visus jūs tur!

 

SIA "ATTIRANCE" atbalsta BTA rīkoto 2012 gada Sievišu dienas ralliju.

12.03.2012

Neskatoties uz to, ka laika apstākļi nedēļas nogalē nelutināja, šogad apdrošināšanas kompānijas BTA rīkotajā Sieviešu dienas rallijā, kas notika 10. martā, kopumā piedalījās 311 ekipāžas.

Katrai sieviešu komandai bija izveidots koncepts un atšķirīgi izskati! Tie rotāja gan automobīļus, gan dāmu apģērbus un bija unikāli bez gala! 

ATTIRANCE šajā pasākumā izvēlējās arī savu favorītu, kas bija- Retro auto-  balvu ieguva- Slaucējas brīvdienās- Inese Leoho Čudare un Sarmīte Maščinska 

 

 

Attirance uzsāk franšīzes tīkla izveidi Baltijas valstīs 


2.03.2012 

Kosmētikas zīmols Attirance līdz 2012. gada beigām Baltijā plāno atvērt 10 sava zīmola pārstāvniecības veikalus, savukārt Lietuvas tirgū Attirance produkcija pieejama kosmētikas mazumtirgotāja Douglas veikalu tīklā.

«Šobrīd norit piemērotu franšīzes partneru Baltijā meklējumi un izvērtēšana, bet mēs neizslēdzam arī iespēju tuvākajos mēnešos atvērt zīmola flagship veikalu Latvijā,» stāstīja Attirance pārdošanas nodaļas vadītājs Mārtiņš Jaunzems

Zīmola nostiprināšanās Baltijas valstīs ir viens no galvenajiem uzņēmuma šī gada izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem, jo kopš 2007. gada, kad tika izstrādāts franšīzes biznesa modelis, uzņēmuma produkcija uz franšīzes pamata tiek izplatīta 43 pasaules valstīs, to skaitā - Itālijā, Francijā, Somijā, Vācijā, Kanādā, Krievijā, NVS valstīs, Turcijā, Libānā, DĀR un Apvienotos Arābu Emirātos. 

 

Šogad uzņēmums ir nolēmis paplašināt kopīgo franšīzes veikalu skaitu pasaulē no 35 līdz 60, investējot līdz 50,000 Ls jaunu pakalpojumu ieviešanā, darbinieku un franšīzes ņēmēju apmācībā.

Patlaban uzņēmums eksportē 93% no kopējā produkcijas apjoma, taču nākamgad plānots eksportu paaugstināt vēl vismaz 2 reizes. Galvenie Attirance noieta tirgi ir Krievija, Vācija, Francija, Somija un Dienvidāfrikas Republika. Šogad ārzemēs realizētais apjoms, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, pieaudzis par 35%. Latvijā līdz šim Attirance kosmētika pieejama kosmētikas izplatītāja Douglas veikalu tīklā, franšīzes veikalā lielveikalā Sky & More, Rīgā, tirdzniecības centrā Ostmala, Liepājā, kā arī nelielos boutique tipa veikalos visā Latvijā.

«Baltijas tirgū prognozējam pieprasījumu pēc produktiem ar šokolādes un greipfrūta aromātu. Tāpat uzskatām, ka liels potenciāls ir tieši vīriešiem paredzētās kopjošās kosmētikas līnijai, ko noteikti papildināsim,» teica M. Jaunzems.

Kompānijas apgrozījums 2011. gadā bija 1,08 miljonu latu.

 

23.02.2012 

EKSPORTA DIENĀ bankas Citadele speciālbalvu iegūst kosmētikas produktu eksportētājs SIA “Attirance”

 

Šodien, 23. februārī, forumā EKSPORTA DIENA bankas Citadele speciālbalvu saņēma kosmētikas produktu ražotājs un eksportētājs SIA “Attirance”.

 

SIA “Attirance” Latvijā ražo 36 produktu grupas un vairāk nekā 300 produktu, kas ietver sejas kopšanas līdzekļus, ķermeņa kopšanas produktus, matu kopšanas līdzekļus, ziepes, burbuļbumbas, vannas pienu, putas, sveces, masāžas un ēteriskās eļļas, kā arī atsevišķas produktu līnijas bērniem un vīriešiem.

 

Latvijā ražoto produkciju uzņēmums eksportē uz 43 dažādām valstīm - Eiropā, Āfrikā, Āzijā, bijušajām NVS u.c. Galvenie uzņēmuma produkcijas noieta tirgi ir Krievija, Ķīna, Somija, Francija, AAE, Dienvidāfrikas Republika, Vācija un Kanāda, kā arī uzņēmums produkciju realizē uz tādām valstīm, kā Japāna, Angola, Meksika, Mongolija, Šveice u.c. Patlaban uzņēmums eksportē 93% no kopējā produkcijas apjoma, taču nākamgad plānots eksportu paaugstināt vēl vismaz 2 reizes. Šogad ārzemēs realizētais apjoms, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, pieaudzis par 35%.

 

Uzņēmuma darbinieku skaits kopš 2009. gada ir dubultojies – no 24 darbiniekiem 2009. gadā uz 53 darbinieku šobrīd.  

 

“Eksportspējīgu un konkurētspējīgu uzņēmumu attīstība Latvijas tautsaimniecībai ir ļoti svarīga. Uzņēmums “Attirance” ir veiksmīgi atradis savu nišu ļoti daudzās pasaules valstīs un veiksmīgi diversificējis eksporta tirgus, tādējādi mazinot riskus patreizējā nestabilajā Eiropas un arī pasaules ekonomiskajā situācijā. Šo uzņēmumu raksturo strauja līdzšinējā izaugsme un liels izaugsmes potenciāls,” saka bankas Citadele valdes priekšsēdētājs Juris Jākobsons.

 

Banka Citadele uzņēmumam “Attirance” speciālbalvā pasniedza zelta monētu kā simbolu uzņēmuma turpmākai veiksmei, kā arī iespēju izmantot personīgā menedžera servisu bankā Citadele un vairākus bankas pakalpojumus uzņēmumiem bez maksas vai ar ievērojamu atlaidi.

 

Kā ziņots, šodien, 23.februārī bankā Citadele jau otro reizi notiek forums EKSPORTA DIENA, kura mērķis ir sniegt iespēju Latvijas uzņēmējiem vienuviet uzzināt par 2012.gadā valstī plānotajām eksporta atbalsta aktivitātēm un banku sektora atbalstu eksportējošajiem uzņēmumiem, lai pilnveidotu Latvijas uzņēmējdarbības vidi un veicinātu eksporta attīstību.

 

EKSPORTA DIENU organizē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera sadarbībā ar banku Citadele. 

Nov, 2011

LTRK sveic biedru - SIA Attirance ar pirmā veikala atklāšanu Latvijā 

Gudri un drosmīgi!

 

Darītāji tāpēc, ka viņi dara, nevis meklē iemeslus, kāpēc nedarīt. Bez liekas runāšanas izdara. Cik ļoti daudz tagad jāsaskaras ar cilvēkiem, kas čīkst, ka ir grūti un gara rezultāta nav!

Gudri un drosmīgi tāpēc, ka saskatīja, ka pasaule ir plašāka par Latviju, ka īstais tirgus ir tur – ārpus Latvijas. Viņi ir atraduši to īpašo dzīslu, ko vajag pasaules pircējiem. Lūk, kur ir tā zelta stīga, kas ir atrasta un ir uzņēmuma veiksmes pamatā. Tā ir nezūdoša vērtība! Produkti ir attīstīti, mērķējot uz pasaules tirgu pircēju pieprasījumu.

 Vispirms „Attirance” ir uzbūvējuši bāzi ārpus Latvijas robežām un tagad atver veikalu mājās, Rīgā. Šis veikals ir sirdij, piederības sajūtai. Lai arī kādi Latvijas pircēji neizradītos, šis veikals ir vajadzīgs kā pieturas punkts.

 Es gribētu šo uzņēmumu saukt par piemēru, par iedvesmas avotu visiem Latvijas censoņiem. Jo darīšana; gudra un drosmīga darīšana ir tas, kas aizved uz veiksmīgu iznākumu.

Es saku Jums dziļu paldies!

 

LATVIJA VAR!

 

Inga Zemdega – Grāpe

Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības Kameras

Tirdzniecības padomes priekšsēdētajas vietniece

 http://www.chamber.lv/lv/par_mums/ltrk-foto/2011-11-30/g/ltrk-sveic-biedru---sia-attirance-ar-pirmaa-veikala-atklaashanu-latvijaa

 

Feb, 2011

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājas lapā!

Esam gandarīti paziņot, ka mūsu Attirances jaunajā mājas lapā ir ne tikai bagātināts dizains, bet ir veikti arī  būtiski uzlabojumi produktu izkārtojumā un sociālajos tīklos. Turklāt drīzumā ieviesīsim iespēju iegādāties produkciju mūsu internetveikaliņā!

 

Smelieties iedvesmu no dabas Attirances jaunajā mājas lapā!

 

 
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaunumi Vakuums
Jaunumi Dzērveņu līnija
# Franšīze Kļūsti par Attirance franšīzes partneri un veiksmīgi attīsti savu biznesu!